30 Ekim 2010 Cumartesi

Sen + Ben = ...

Sana yazmak anlamsızlaştı Yabancı !


Anlamsız çünkü;
Çok yazdım zamanında hiç okumadığın,
okusan da anlayamayacaklarından sana.
Onlara Sevgilim diye başlardım,
şimdiyse Yabancı diye başlar oldum.


Nasılsın diye merak etmiyorum bile artık.
Geçen bir şarkı dinledim hızla aklımdan sen geçtin,
Hüzünlendim, hatta biraz abartıp ağlayacak oldum.
Sonra dedim kendi kendime ‘Ne yapıyosun be! ’.

Her şey anlamsızlaştıktan, içimdekileri yitirttikten sonra değişti her şey.
O kadar güzel güçlüydü ki aşk mı sevgi mi neyse hala çözemedim, kördüm ben.
Sen ne bunun değerini anladın ne yönlendirmeyi becerebildin.
İşe yaramaz serserinin tekiydin ve üstelik insanlığın yakınından uzağından geçmemişsin sen.
Ciğeri beş para etmez derler ya öylesin be Adam !


Üzülüyorum..
Beni sevmediğin için değil he, yanlış anlaşılmasın.
-Seni sevenleri kaybettiğin için.
Ve hala anlamıyorum neden inatla her şeyi yok etmeye çalışır insan?
Belki sen o kadar varlıklıydın ki duygusal açıdan, kaybettiklerini küçümsüyordun.
Yani bilmiyorum cins cins şeyler geliyor aklıma.

Ulan sen nasıl bir adamsın bir anlasam !
Kitap yazarım yaşattıklarından.
Tuhafsın cidden.

Çözülmeyi bekleyen bir matematik problemi gibi.
Matematikten nefret eden ben bir probleme nasıl aşık olmuşum onu da çözmek gerekli.


Sen + Ben = 0


Gayet iyi biliyorum merak etme sevgili..




13 Ekim 2010
00:08


Gözde Özhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder