6 Ekim 2010 Çarşamba

Beni Unutma..

Beni unutma…

O ilk görüşte gözlerimde senin için olan ışıltıyı,
kalbimin atış seslerini unutma..

Beni unutma..

Her sabah okuldan kaçıp heyecanla yanına gelişimi,
kapını çalışımı unutma..

Beni unutma..

Seni öpmeye doyamadığım anları,
kokunu içime çekişlerimi unutma..

Beni unutma..

Gözlerine duyduğum hayranlığı,
seni seyretmekten hiç bıkmayacağımı unutma..

Beni unutma..

Göğsünde uyuduğum huzurlu anlarda bile
Seni özlediğimi unutma..

Beni unutma..

Her gülüşünde beni kendine hayran bıraktığını ve
O gülüş için dünyalardan vazgeçebileceğimi unutma..

Beni unutma..

Yaptığımız kahvaltılardaki o iştahlı halini izlerken,
içimden geçenleri unutma..

Beni unutma..

Kurduğumuz hayalleri,
düşlerimizi unutma..

Beni unutma..

O sevgiyle öpüşlerimi,
dokunuşlarımı unutma..

Beni unutma..

Mutlu olasın diye çektiğim acıları,
hatalarını görmezden gelişlerimi unutma..

Beni unutma..

Bittiğimizi sandığım zaman ki son sarılışımızı,
Gözyaşlarımı unutma..

Beni unutma..

Her aşk şarkısında seni buluşumu,
Aklımdakinin yalnız sen olduğunu unutma..

Beni unutma..

Sana duyduğum aşkı bir çocuk gibi şefkatle,
Özenle her an büyüttüğümü unutma..

Beni unutma..

Birbirimizi kırdığımız, yorduğumuz anları unuttum ben..
Sende unut.
Ama bana hissettirdiklerini ve beni unutma..

Günler, aylar geçti ben unutamadım hala..

Acı çekme ben gibi ama unutma işte..

Özlemle hatırla ama ben gibi yanma..

Yada ben unut.. BİZİ UNUTMA !!


01.04.2010 00:35

Gözde ÖZHAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder