6 Ekim 2010 Çarşamba

Aşkıma..


Hoş geldin sevgilim.. 

Anlamsız hayatımı anlamlandırmaya.. 
Beyazlarıma, siyahlarıma renk katmaya geldin.. 
Beni bana kavuşturmaya geldin hoş geldin.. 
Kalbim artık sıradan bir iç organ değil.. 
Senin için atıyor..İçinde seni barındırıyor.. 
Zor oldu ama buldum seni.. 
Bulana kadar çok yara aldım..Aldığım kadar atçımda belki de.. 
Ama kapattım bütün o defterleri.. 
Yalnız seninim yeni doğmuş bir bebek gibi.. 
Her bana dokunduğunda arınıyorum günahlarımdan,hatalarımdan.. 
Her sarıldığında bende yaşama sarılıyorum..Hep bana sarılasın diye.. 
Her öpüşünde hiç hissetmediğim bir şeyi hissediyorum.. 
Evet diyorum 
Ben ona ait’im oda bana.. 
Bitmesin Allahım diyorum..Hiç bozulmasın bu hissettiğim şey.. 
Hiç gitmesin kalbimden,aklımdan,kollarımdan.. 
Hep sürsün..Hep.. 

Hiçbir zaman ..Hiç bir yerde..Hiç biriyle derdim ya hep.. 
Şimdi diyorum ki; 
Her zaman..Her yerde..Hep onla.. 
Evet tek istediğim sen ve sevgin sevgilim.. 
Her gece seni düşünerek uyuyakalıyorum.. 
Gözümü açtığımda telefona sarılıp sana yazıyorum.. 
İşte bu hiç bitmesin.. 
Hiç çıkma aklımdan..Kalbimden.. 
Senleyken bile seni özlüyorum bazen.. 
=) bana birşey demiştin bende sana doyamıyorum ki ondan demiştim hatırladın mı bilmiyorum.. 
Sana doyamıyorum.. 
Seni çok özlüyorum.. 

Geç fark ettik birbirimizi.. 
Her an konuşan iki yabancıydık sanki biz 
Mesafeli,soğuk.. 
Ama iyi ki öyleymişiz sevgilim.. 
O zaman bu konumda olmazdık.. 
Yada ilişkimizin sonu hakkında bir fikrimiz olmazdı.. 
Ama gelmene çok ihtiyacım vardı sevgilim.. 

İyi ki geldin.. 

Hoş geldin =) 

Ve şunu hiç unutma seni çok ama çok seviyorum…
04 Kasım 2009 Çarşamba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder