6 Ekim 2010 Çarşamba

Babaanneme..

Ölümden başkası yalan derler.. Doğruymuş.. 
Hiç beklemediğim bir anda aldı benden biriciğimi babaannemi.. 
Ona babaanne demek ne kadar basit ne kadar sıradan duruyor.. 
Anneydi babaydı her şeydi benim için melekti.. 
Kendimi bildim bileli onlaydım.. 
O büyüttü o sevdi.. 
Hastalanınca o baktı ateşimi düşürmeye çalıştı gecelerce başımda bekledi 
Mızmızlanmama karşı soğuk duşa sokardı pis kokuyor derdim sirkelerle silerdi 
Güzel notlar alınca aferin derdi.. Bir yere gidince ondan izin alırdım.. 
Şimdiyse gözlerim arar oldu.. Hala inanamıyorum nasıl öldün babaanne?? 
Neden bıraktın beni? Neden? 
İçim öyle buruk ki ama hala inanmıyorum ya ondan beklide yıkılmadım Allah veriyor sanırım sabrını dedikleri bu olsa gerek sanki yalan sanki şaka ama içim buruk.. Hastanedeyken sen alışmıştım görmemeye.. Zaten yazları annemlere gidince de pek özlemiyordum ayrılıklara tahammülüm vardı.. Ama böyle sonsuzuna değil ! Özlüyorum hatunum seni.. 
Hafta sonları yatağına gelmeyi..Böyle içime sokarcasına kocaman sarılmayı..Sonra halama beceriksiz derdinde beni överdin ya, güçlü kuvvetliyim diye evimin erkeği derdin.. Sonra zayıf alınca bir şeye sayıp söverdin ya.. Özlüyorum işte.. 
Bana bağırmanı bile.. 
Seni özlüyorum.. 
Alırdım halamın maskelerini seni süsler püslerdim hani.. Sen makyaj sevmezdin ama masaj, maske filan hoşuna giderdi bende hep yapardım.. İstediklerini yapmayı özledim.. 
Sesini unutmaktan korkuyorum.. 
Tanıdıkları görmek istemiyorum.. 
Herkes ne çokta severdi seni.. 
Sana taktıkları lakaplar aramızda geçen küçük sohbetler aklıma geliyorda.. 
Dayanamıyorum.. 
Kaçıyorum bu yüzden öyle ortamlardan.. 
Üzgün gözükmekten nefret ediyorum.. 
Herkesin içinde ağlamaktan..Başka şeylere veriyorum kendimi.. 
Ama inan yalnızım.. 
Ailemden tek sevdiğim kişiydin diyebilirim yani artık.. 
Çünkü en değerlim en kıymetlimsin.. 
Ananın babanın yapamadığını yapmış kişisin sen emeğin hakkın büyük üstümde helal et.. 
Şimdi ben sahipsiz kaldım ya sokağa atsalar bilirim üzülürsün üstüme geliyorlar ama eskisi gibi atışmıyorum halamlarla sen üzülme.. 
Beni de düşünme .. Lütfen her anda yanımda olma.. Sadece mutlu gör beni.. 
Ben sana nasıl gösterdiysem yüzümü yine öyle bil beni.. 
Ve sakın seni unuttuğumu düşünme acım yok sanma.. 
Belli etmiyorum ama o kadar derinindesin ki yüreğimin şuan bunu yazarken ağlamayacağım desem de tutamıyorum göz yaşlarımı.. 
Nefes alamıyorum daralıyorum neden diye bağırmak çağırmak istiyorum.. Neden ben demek.. Söyle kim çok gördü seni bana demek istiyorum ama saat 00:50 
Neyse meleğim.. Ben biraz hava alayım.. İyi geceler 
Seni çok seviyorum..Her şeyden ve herkesten çok.. 
Asla da unutmayacağım !
01 Eylül 2009 Salı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder