6 Ekim 2010 Çarşamba

Babanneme.. 3

Alışamadım.. 
Her şeye alıştım bilirsin beni.. 
Ayrılıklara bebekliğimden beri alışkınım zaten.. 
Ama böylesine değil.. 
Alışamıyorum yokluğuna.. 
Artık nefes almadığın düşüncesi beni çıldırtıyor.. 
Bu dünyada olmayışın.. Yanımda olmayışın.. 
Belli etmiyorum ama dayanamıyorum.. 
Ortalık şimdi sakin.. Halamlarla sorun yok.. 
Ama olursa sende yoksun artık.. Dayanamam.. 
Yaşayamam.. Biliyorsun.. 
Tutunacak bir dalım sendin belli etmesem de.. 
Sende gittin babaanne.. Kimim var söylesene? 
Arkadaşlarım kusura bakmasın ama arkadaşta bir yere kadar derdin hep.. 
Şimdi anlıyorum seni.. 
Doldurmuyor ki hiçbir şey yerini.. 
Bol bol onlarla vakit geçiriyorum.. 
İyi ki varlar.. 
Gülüyorum mutluyum da yanlarında ama buruğum.. 
Ya neden var ki bu ölüm.? 
Böylesine alışmışken.. Ya çok zor.. Çok ağır.. 
Fazlasıyla ağır.. 
Ben genç olsam da kolay şeyler yaşamadım biliyorsun.. 
Sende çok seviyordun beni kıyamıyordun koruyordun.. 
Acıyor muydun bilmiyorum.. Eğer acıdığın içinse tüm bunlar üzülürüm.. 
Ama senden olmayacak bir şey isteyeceğim.. 
Bari bu halimi gör de acı.. Yalvarırım.. 
Eskisi gibi geceleri birlikte uyuyalım.. 
Geceleri gel yanıma.. Kimse bilmesin 
Tombişim… Sarılmak istiyorum sana… 
Ya kahretsin ya ! çok özledim çok çok çok.. 
Kimse üzülmediğimi düşünüyor ev halkı olarak hissediyorum ben.. 
Ama gece odama çekildiklerinde kapa şu bilgisayarı dediklerinde bilmiyorlar ki sana yazdığımı.. Rahatladığımı.. İçimi böyle döktüğümü.. 
Neyse geçelim onları.. 
Ya babaannem.. Bir tanem.. Canım.. 
Ne oldu şimdi sana çok merak ediyorum.. 
Senin gidişinle farklı bir hal aldı bu inanç meselesi de.. 
Ya cidden ruhun bizle mi?? 
Görüyor musun yani? 
Yoksa sadece toprak mısın? 
Bir sürü yağmur yağdı… Yağmur rahmettir ya hani sevindim bende.. 
Ama tuhaf ya sen orda çıplaksın.. toprağın altındasın toprak nemleniyo.. üşüyosun bekli de üzülüyorum.. 
Bu arada bayram geldi çattı..Şuan çarşambanın ilk saatleri 00:41 yani.. 4 gün var bayrama.. 
Sensiz ilk bayram.. 
Oysa eskiden bana her gün bayramdı.. 
Şimdi sensiz bayram bile bayram değil.. 
Senden başka bayramlaşacağım kimim var ki zaten.. 
Çocuğum sana göre hala diye isyan ederdim ya.. 
Cidden çocukmuşum ben ya… 
Ağlayamıyorum bile biliyor musun? 
Utanıyorum.. 
Niye ağlayayım ki... 
Sen hala benimsin diyorum ağlamak geldiğinde içimden. 
Yatışıyorum o ara. Ama yine acıyor içim.. 
Sensizlik ne zor.. Aşk şarkıları sanki sana yazılmış Tombişim.. 
Hepsinde seni buluyorum ben.. 
Yarim yok ya tek sevdiceğim sensin.. 
Hepsinde sen geliyosun aklıma .. 
Çekiliyorum odama..Dinliyorum.. Seni anıyorum.. 
Şimdi bunu okuyanlar lan mal dua et onu yapana kadar dicek.. 
Onu da yapıyorum da şeytan mıdır nedir hiç içimden gelmiyor ki.. 
Ya babaanne hani bir şey isteyince dua et derdin sınava girmeden yatmadan önce filan.. 
Ben senin ölmeni istemedim ki niye dua edeyim diye saçma bir düşünce var aklımda.. 
Saçma biliyorum ama napim.. Çocuklaşıyorum yada çocuğum cidden diyorum böyle anlarda.. 
Ölüme göre çocuğum yada. 
Gitmen çok saçma.. 
Hayat çok saçma.. 
Neden yaşıyorumNefes almak bu kadar anlamsızken.. 
Bir de sen gidince her şey üst üste gelmedimii.. 
En sevdiklerim en güvendiklerim en ihtiyacım olan (kişi)ler yoktular ya.. 
Ah be dedim salak Gözde inan sen.. inan.. Devam et.. 
Yalan dünya işte dedim.. 
Aldıklarının sonu gelmez.. Hele sana hiç acımaz.. 
Peşpeşe gitti neyim var neyim yoksa.. 
En önemlisi de sensin meleğim.. Neyim var ki cidden senden başka.. 
Sende gittin biriciğim.. 
Ama hala benimlesin.. 
İçimde.. En derinlerde.. 
Seni çok ama çok seviyorum.. 
İyi geceler meleğim…..
03 Ekim 2009 Cumartesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder