6 Ekim 2010 Çarşamba

BİTTİ..

--Bitti .. Zor oldu ama bitti.. 
Bazen ne yaparsan yap.. Olmuyor bazen..--- 

Elimden geldiğince savaştım ben .. 
Kal diye yanımda.. 
Her gözümü açtığımda seni görebilmek için elimden geleni yaptım sevgilim.. 
Bazen düşünüyorum az mıydı sana hissettiklerim? 
Ben ilk defa birisine böyle hissediyorum diye mi bana çok geliyordu acaba diye.. 
Yetemedi sevdam belki de seni alıkoymaya.. 
Ya da cidden bitmesi gerekiyordu hak etmedin hiç birini.. 

Gideceksin.. 
Çok az zamanımız var.. 
Biliyorum ki sen onu da harcayacaksın ve bitecek. 
O yüzden şimdiden söyleyebiliyorum ki bitti. 

Seni nasıl görebilirim bir daha bilmiyorum. 
Belki de bir daha hiç görmeyeceğiz birbirimizi.. 
Aklım sende kalacak ama.. 
Oralarda ne yer ne içer..Üşür mü? Hastamı acaba diye.. 
Resimler.. 
Bizden kalan en güzel şeyler sanırım.. 
Ne yırttım, ne yaktım.. 
Vesikalığın cüzdanımda, diğerleri bir defter arasında.. 
Bakıyorum bize.. 
Güzelmişler.. 
Biz o an ki gibi olmasak da güzeller. 

Ama bittik işte.. 
Biten şeyler bir son değildir aslında.. 
Yeni başlangıçlardır.. 
İlk özlem gelir belki.. 
Ya da nefret.. 
Yada bir başkası.. 

Neyse sevgilim yolun açık olsun 

Gözde ÖZHAN.

31 Ocak 2010 Pazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder