6 Ekim 2010 Çarşamba

Eskilerden kısacık bişey..

(bu ona yazdım mektuplardan 2ncisi.. sadece bi kısmı okuyacaklarınız..kısacık bişey.. )

sevdiğim..
pişmanlık evet içimdeki duygu pişmanlık.bugünlerde hep keşkelerle yaşıyorum daha doğrusu sensiz yaşayamıyorum..neyse.. hayatımda hiç duymadığım pişnablığı yaşıyorum..keşke diyorum susuyorum.ne kadar aptal olduğumu hatırlamakdan bile korkuyorum. ben seçmiştim ayrılığı sende onayladın asla geri dönüşü olmayan bi hikaye oldu bu.bitti ilşkide ve bnde..

*tükenmişliğimizin yitirilmişliğimizin farkındaydk..yani ben öyle olduğunu sanıyordum..ama yanılmşm ! ben hep sevmeye devam etmişim seni meğer..tükendik sanıpda sana kinlenmem bende tükendiğinden değilmş meğer. sende tükenen ben içinmiş çırpınışım kızgınlığım isyanım..Anladım!! ne acı hep kybedince anlamak asıl duyguları


Gözde ÖZHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder