6 Ekim 2010 Çarşamba

Bensem bu o kimdi??

Şuan istiyorum ki yağmur yağsın,toprak kokusu sarsın her bir yanı..
Gerilen sinirlerimi gevşetmek için litrelerce içki istiyorum..
Şu sigaranın pis kokusundan arınmak sevdiğimi koklamak istiyorum..
Bu aralar her sabah uyandığımda hissettiğim sıkkınlık yerine yeni doğan güne gülümsemek istiyorum..Güneşe bakıp gözlerimi kısmak ve o çok beyaz olmayan dişlerimi güneşe göstermek..
Aklımı meşgul eden kötü,negatif düşüncelerden uzaklaşmak istiyorum..
Geceleri rahat ve erken uyumak beklide birinin nefesini yanımda hissetmek istiyorum..
Artık istiyorum ki;
Beni seven bir eli tutayım..
Beni seven birini seveyim..
Beni sevenin gözlerine bakayım,dudaklarından öpeyim..
Gerisi yalan ve boş olsun..
Dostlarım olsun,yine yakınımda olsun..Ama karşı cins uzak dursun..
Ben erkeğime erkeğim bana tapsın kendini adasın..
Körü körüne aşk istiyorum..
İstemekle de olmuyor..
Yada sahil kenarında bir ev..,Hep filmlerde olur ya tüylerimi diken diken yapıcak rüzgar,deniz kokusu,uçuşan saçlarım ve golden köpeğim..
Yalnızım..
O zaman beynimde boş olur..
Canımda acımaz ..
Ağlamak istiyorum..
Böğüre böğüre ağlamak!
Nefesim kesilmeden,gözlerimi silmeden..
Herkes duysun istiyorum..
Mutlu değilim ben tamam mı? Hiçbir şey yolunda değil? Ne günahım vardı da bunların hepsi beni buldu? Lanet olsun.. Al canımı allahım da kurtulayım diye ağlamak..
Herkes duysun ama kimse dokunmasın..Avutmasınlar beni belki yıllar belki aylar belki haftalar belki günler beklide saatler sonra yanımda olmayacaklar beni koruyamayacaklar yine üzülcem yalnız kalcam.. Küfretcem tripden tribe giricem.. Ama ağlayamayacağım.. Ah bi ağlasamda rahatlasam öyle doluyum ki..
Nasıl unutucam..?
Herkesden uzaklaşmışken, soğumuşken nasıl yalnız kalmicam..?
Ki sormama gerek yok çok yalnız ve kafayı yemiş bulunmaktayım..
Depresyonda mıyım bilmiyorum.. Bir insan huzurlu bir hayat nasıl geçirir bilen var mı??
Bir kerede bir şeyler yolunda gitsin..
Yada ölmeliyim ki acılar bitsin..gitsin..


Gözde ÖZHAN


27 Ağustos 2009 Perşembe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder