6 Ekim 2010 Çarşamba

Gidene..

Dışarıda kıyamet kopuyor sevgilim bir asker uğurlanıyor şuan.. 
Sen gibi.. 
Gidiyosun işte.. 
Helalleşemeden, bir kez olsun sarılamadan.. 
Eğer hala benim olsaydın şuan yanında o güzel gözlerinden son kez anlam çıkarmaya çalışırdım.. 
Ama benimle değilsin.. Ve bir başkasını seçtin ! 
Ben yinede şuan orada olmak isterdim.. 
Yaklaşmazdım sana ama bir köşeden izlerdim.. 
İçinde ki çocuk dışarı çıkmıştır şuan eminim.. 
Harika gülüşünü sakınmıyosundur etrafındakilerden.. 
Bu ev bana dar gelirken.. 

İçimde bir kuş var sevgilim.. 
Evet o kuş kalbim.. 
Bu beden ona kafes.. 
Kuşun içinde sen varsın.. 
Senide alıp uzaklaşmak istiyor buralardan.. 
Ama sen yalnız gittiğini sanıyosun sevgilim.. 
Akılları sende bıraktığını bilmeden, kalbimide alıp gidiyosun sevgilim.. 
Kalabalık bir yalnızlık yaşamak üzere.. 
Vatani görevini yerine getirmeye.. 
Yolun açık olsun sevgilim.. 
Allaha emanet ol ! 

Gözde ÖZHAN

 24.02.2010 23:30
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder