6 Ekim 2010 Çarşamba

Sevgilim..

Kapadım gözlerimi sevgilim..
Sen diye bi başkasına sarıldım bu gece, bi başkasını öptüm sen diye gizlice..
Kurduğumuz hayali gerçekleştirmek adına onunla uyumaya niyet ettim..
Olmadı..
Kokusu,dokusu sen gibi değil sevgilim..
Yapamadım..
Yalnızlığıma çekildim o uyurken. Resimlerimize baktım, bizi andım..
Kaç paket sigara bitirdim bilinmez. Özleminle yine sigarama abandım..
Tekrar tekrar düşündüm sen yalandın.
Yaşadığımız herşey duygular bile yalandı..
Yoksun yanımdaama hayalin benimle. Yalan olan sen..
Ve ardından akan yaşlarla yalanımıza yandım..
Sordum kendime neden diye bi cevap bulamadım.
Sevdim seni nedensiz, çektim kahrını günahsız..
Ve ödedim çektiğin acının bedelini bana verdiğin acılarla..
Sen intikamını al diye..


Ben benden geçtim sen diye diye..
Aman sevgilim, Sana birşey olmasın..
Gözde ÖZHAN.

13 Şubat 2010 Cumartesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder