6 Ekim 2010 Çarşamba

Babaanneme..4

Tontişim’e.. 
Bu sensiz ilk bayram.. 
Sana sarılamadığım, elini öpemediğim.. 
Yada belki annemdeyken yani Zonguldak civarındayken de denk gelmiştir ama böylesi değil.. 
Şimdi sen; istesem de, istemesem de yoksun.. 
Bize pek bayram gelmezdi gerçi sende böyle düşünürdün.. 
Onca kalabalık eş dost arasında anlık mutluluklar yaşasak da pek iyi bir hayat sürdüremedik sana tontişim.. 

Babaanne… 
Çok özledim… 
Bugün bayramın 2. gününü bitirdik seninde aramızdan ayrılalı bir ayın doldu.. 
Çok acı.. Çok ! 
Odama çıktığımda resimlerimize bakıyorum ya hani.. 
Aşağıda yatağında olmayıp, toprak altında yatışın beni kahrediyo.. 
Gözümün önüne getiremiyorum o sahneyi..Korkunç.. 
Benim meleğim artık benle değil.. 
Yalnızım.. 
Sensiz çok güçsüzüm.. 
Bu bayram çok kötü… 
Eski bayramlara bakıyorum da bayram gelmeden saçını boyardım hani.. 
Sen kadayıf yaptırırdın bana.. Hayran hayran bakardın ya mutfakta.. 
Halalarıma derdin eli istese her işe yakışıyoda domuzluğuna yapmıyo bazen diye.. 
Nasıl özledim biliyomusun.. 
Böyle odama çıkıp sana yazarken sessizce ağlıyorum ya ben aslında sana sarılıp böğüre böğüre saatlerce ağlamak istiyorum… 
Sütlü şeker almadık bu bayramHani senin sevdiğinden… 
Sende yoktun.. Sütlü şekerde.. 
Ben bu bayram camları da silmedim kadayıfta yapmadım.. 
Biz bu bayram eş dosta gitmedik.. Senin yanına geldik.. 
Bu bayram halalarım karşıya sensiz gittiler.. 
Bu bayram annen hem evlatsız hem kocasız bir bayram geçirdi. 
Bu bayram ben kimseyle bayramlaşmak istemedim.. 
Hani Güner teyze var ya çok severim bilirsin hem yaşlı hem yalnız ona bile gitmedim.. 
Bu bayram arkadaşlarımla eğlendim babaanne.. Seni anarcasına.. 
Güldüm ama ne gülme.. İçimde göller denizler okyanuslar oluştu.. Her kahkahada bir sürü gözyaşım aktı yokluğunda içime.. 
Bayramın ilk günü sahile indik akşam.. Candan Erçetin’den Söz Vermiştin’i istek yaptım senin için… 
Ben seni çok özledim ya. 
Ölüm ne zor bir şeymiş.. 
Şaka gibi diyodum ya.. İnanır oldum.. 
Affet beni.. 
Çok çok çok özledim babaanne ! 
Sen yoksun ya nefret ediyorum halalarımdan,babamdan..En çokta dedemden.. 
Neden koruyamadık seni ..???? 
Neden..?Babaanne ben sana sarılmayı özledim… 
Böyle terin bebek gibi kokardı ya onu özledim.. 
Sırtını keselemeyi özledim.. 
Gözlüklerini kaybetmeni.. 
Her yemekte üstüne bir şey damlatmanı.. 
Bebek gibi konuşmanı.. 
Bize kızdığında bizi taklit etmeni.. 
En çokta beni anlamanı özledim. 
Halamlar bile anlamazdı sen anlardın ya hani.. 
Bana bağırmanı çağırmanı her şeyini özledim….. 
Çok özledim seni…. 
Anneliğini özledim……. 
Beni kimsesiz bıraktın be tontişim.. Sen cidden bana hem baba hem anne Babaanne olmuş insandın… Ben şimdi hem öksüz hem yetim kaldım… 
Ne yapıcam sensiz.? 
Nasıl yaşıcam bu evde bilemiyorum… 
Seni çok seviyorummmmm 
Hoşça kal. 
23.09.09 01:21 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder