9 Temmuz 2012 Pazartesi

Tanıdım.


Tanıdım.
O kötü şehirde iyi bir insanda tanıdım.
Salıncaklardan hala keyif alan.
Olur olmadık şeylere gözleri dolan.
Bir bira ile sarhoş olan.
Benimle bağıra bağıra şarkılar söyleyebilen.
Benimle gülen, ağlayan, uyuyan..
İlk suçlarını benle işledi belki.
En başında insanlara inanmak gibi.
Biz ne yaptıysak birlikte yaptık.
Ama o bir kere aykırı davrandı.
Sanırım o aşık oldu.
Keşke onu hiç tanımasaydım dediği anlarda lanet olsun ki ben geçeceğim aklından.
İnanılmaz bir yalana inandı.
Gördüğüm en salakça ilişkiydi sanırsam. Ama o hep mutlu..
O adam öyle kirliydi ki bizim kızın temizliğinde kendini arındırmaya çalıştı belki.
Olmadı, zaten olmamalı.
Bu şehirdeki temiz kişi kirlenmemeliydi!
Ve gözyaşıyla yine kendini temizledi, kahkahalar atarak.
O böyleydi melekler ağlarken bile gülendi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder