4 Temmuz 2012 Çarşamba

BİLMİYORUM


Bilmiyorum hiç sevildim mi…

Sevilmek nasıl bir şeydi unuttum bugünlerde..
Bana yetmiyor haftalık, aylık sevgiler.
Sevildiğimden asla emin olamadım.
Ama ben sevdim, çok fazla sevdim zamanı gelince vazgeçebildim de ama unutmadım.
Ama ben unutuldum yani sevilmedim sadece vazgeçilen olsam arada hatırlanırdım elbet.


Bilmiyorum birisinde hiç alışkanlık yaptım mı…

Alışkanlık..
Sürekliliğimi koruduğum kişiler oldu elbet hayatımda.
Her gün sohbet ettiğim, fırsat buldukça görüştüğüm, sürekli paylaşımlarımın olduğu..
Bu sürekliliğim onlarda alışkanlık yaptı mı bilmiyorum..
Biz koptukça birbirimizden benim yokluğum bir boşluk gibi gelmiş miydi  çok merak ediyorum.
Ben her alışkanlıktan sonra o boşlukta savrulup dururdum oysa.

Bilmiyorum birisine hiç güven verdim mi..

Güvenilir bir insan oldum hep.
Samimi olmadığım arkadaşlarım bile dostlarına söyleyemedikleri sırlarını açarlar bana..
Güzin abla olurum, anne olurum, dost-kardeş…
Ama güvenilir bir sevda olabildim mi bilmiyorum.
Güven nasıl verilirdi nasıl alınırdı bilmiyorum.

Bilmediğim çok şey varmış gibi gözüküyo biliyorum.
Ama aslında çok bilirim ben biliyorlar.
Olduğum gibi oldum hep sanırım.
Birileri bişey hissetsin bişey düşünsün diye yaşamadım.
Nasıl istiyorsam öyle oldu.
Ne sevilmek için oynadım,
Ne alışkanlık yapmak için didindim,
Ne güven vermek için çabaladım.
Ben oldum.
Bilmiyorum,
Sizce ben olmam yeter mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder