18 Şubat 2011 Cuma

Ben kimim?


Bazen tanımayız kimseyi.
Kendimizi bile..
Kayıp hissettiğimiz olur, yansımamızı bile göremeyiz.
Güçsüz hissederiz bazen, elin kolun kalkmaz hani..
Bir şişeye uzanır elin, bir radyoya..
Gözlerden bir damla süzülür, öpüşünle buluşur..
Hatırlar, bile bile tuz basarsın yarana..
Düşünmek, düşünmek..
Başka bir şey yok.
Beynimde sana yazdığım şiirler,
Bizi çektiğim kısa filmler..
Görüntülerin geliyor gözüme
Düşünüyorum, milyarlarcalar.
Gülüşün var hafızalarımda.
Islık çalışın, öksürüşün, susuşun, uyuyuşun, mahmur bakan gözler..
Kör oldum şimdi.
Gözümü açsam da kapasam da biz.
Göremiyorum, yalnızlığımı bile.
Bir yabancı var içimde,
Kalbinin peşinden giden,
Düşlediklerini bile kontrol edemediğim.
Tanıyamıyorum kendimi işte,
Ben kimim?

18 şubat 2011 19:15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder