17 Şubat 2011 Perşembe

İncir Reçeli..


İNCİR REÇELİ



Evet..
Aylardır merakla beklediğim filmi bugün izleyebildim sonunda :)
O kadar istiyordum ki izlemeyi ‘galasına git sen, anca o paklar seni’ demişti bir arkadaşım..
Galaya gitmeme gerek kalmadı, gala bana geldi resmen :)
İstanbul’a ayak basar basmaz Elçin’e mesaj attım saat 17:30 civarı,
‘ben eve geçiyorum bavulları bırakıp sinemaya gidelim’ diye. O da ‘tamam’ dedi.
İnternetten bileti falan aldı ablası saat 19:45 seansı Cevahir alışveriş merkezinde izleyecektik..
Neyse girdik salona oturuyoruz Elçin ve Ergin yanımda, Elçin’e dönüp,
‘En çok ne isterdim biliyor musun Sezai alacak gitarı, açtık mı bir büyük rakıyı şarkıyı söyleyeceğiz falan offf..’
Beş dakika geçmeden birde ne görelim iki koltuk yanımızda yönetmen Aytaç bey ve başrol oyuncusu olan Sezai Paracıklıoğlu ve birkaç arkadaşları..
Böyle bir heyecan bastı beni anlatamam, yani Allah’tan başka bir şey istersem olurmuş..
Öncelikle filmi çok beğendim. Sıradan senaryolardan değildi, oyuncular mükemmel oynamışlar, mekanlar görüntüler iyiydi.
Hiç ilgim dağılmadı sıkılmadım vs. tam beklediğim gibiydi.
Filme çok güzel bir konuya da değinilmiş, olay örgüleri tamamen tahminler dışında.
İyiydi diyip duracağım ama cidden iyiydi. :)
Sezai bey ilk yarının sonunda biraz gergin bir şekilde dışarı çıktı, film bitiminde yanına gidip söyledim gayet iyi olduğunu teşekkür etti kendisinin salonun ses siteminden oluşan sorun yüzünden gerildiğini belirtti ama ara ara giren şarkılarda belli oluyordu sadece ikinci yarıda ses güzeldi..
Ee tabi o kadar uğraş verince insan gerilir böyle şeylere..
Filmden de bilerek bahsetmedim gidin izleyin çok beğendim ben bir de siz bakın nasılmış.. :)


11 Şubat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder